Jouw Tevredenheid is onze #1 Prioriteit!

Niet tevreden? Dan komen we gratis terug voor herstelwerk!
Geen Abonnement Nodig
Ook zonder abonnement kan je gebruik maken van onze volledige service!
Betaling Altijd Achteraf
Betaal contant of via de bank
Betrouwbaar & Gegarandeerde kwaliteit
Je weet een week van tevoren wanneer we komen en blijven terugkomen tot je tevreden bent!
Compleet onderhoud
Bij een wasbeurt krijgen de deuren en kozijnen ook een behandeling
Ruby-Glazenwasser-Eindhoven-Cleaning-Services-Schoonmaak-Hamel

Geen Abonnement Nodig

Zonder langdurige abonnementen alsnog de beste prijs

Ook zonder abonnement kan je gebruik maken van onze volledige service. Je krijgt elke keer als we in de buurt zijn (eens per maand of per 2 maanden) bericht en daarop kan je reageren of het nodig is dat we langs komen. Dit bericht ontvang je altijd de week ervoor, zo heb je genoeg tijd om er over na te denken. Alle diensten zijn dan beschikbaar in overleg, we willen natuurlijk ook op tijd weten wat er gedaan moet worden.

Betaling Altijd Achteraf

Betalen via de bank of contant

Als we geweest zijn mag je natuurlijk altijd contant betalen aan de deur. Liever krijgen we betaald via de bank in de vorm van een Tikkie (een betaalverzoek). Kies je ervoor om via de bank te betalen? Dan krijg je einde van de dag een betaalverzoek toegestuurd welke je gemakkelijk via de telefoon kan betalen. Makkelijk voor als je niet thuis bent maar wel graag de ramen gewassen wilt hebben. Ben je niet thuis en kan je niet via de telefoon betalen? Dan kunnen we altijd nog langskomen om het geld op te halen of je kan het natuurlijk handmatig overmaken. Voor ons geen enkel probleem!

https://rubycleaning.nl/wp-content/uploads/2021/01/Ruby-Glazenwasser-Eindhoven-Cleaning-Services-Schoonmaak-ab-e1609932590338-320x396.jpg

Betrouwbaar & Gegarandeerde Kwaliteit

We blijven terugkomen tot je tevreden bent

We zijn altijd makkelijk te bereiken op werkdagen en willen dat het contact zo fijn en gemakkelijk mogelijk verloopt. Zo kun je altijd bij ons terecht voor vragen ook buiten de afspraak om. Schoonmaak blijft handwerk dus we kunnen altijd iets vergeten of missen, daarom bieden we aan om terug te komen als het niet goed gedaan is. Wij leveren waar jij ons voor betaald.

Compleet Onderhoud

Niet alleen de ramen maar ook alles eromheen

Als we de ramen komen wassen, maken we de deuren en kozijnen ook altijd meteen schoon. Dit zorgt voor een langere levensduur en ziet er natuurlijk ook veel beter uit. We laten geen zeepresten achter op het houtwerk/kunststof en maken ook de vensterbankjes weer schoon.

Meest gestelde vragen Ruby Cleaning


1
Wat doen jullie in een wasbeurt?

Glasbewassing is bij ons niet alleen de ramen lappen.

Wat wij ook belangenrijk vinden is alles wat er omheen zit.
Bij een wasbeurt zullen wij het kozijn, de vensterbanken en de deuren ook altijd wassen, zodat het complete plaatje weer helemaal straalt.

Waarom is dat belangrijk? 
Door de jaren heen krijgt vooral je kozijn veel te verduren. Vooral de buitenzijde van het kozijn dat constant blootgesteld wordt aan de natuur zoals neerslag, zon, insecten en zand.
Hierdoor zal het kozijn vlekken krijgen en houten kozijnen kunnen zelfs gaan rotten, wat niet meer op te lossen is. Ook al heb je aluminium, staal, kunststof of hout is het altijd goed om het kozijn bij te houden. Op deze manier zal de levensduur van het kozijn en verf langer meegaan.

2
Moet ik spullen verplaatsen?

Als wij komen wassen nemen wij bijna altijd een ladder mee. Om de werktempo erin te houden is het fijn als we overal meteen bij kunnen. Het is geen must om je spullen te verplaatsen maar voor ons wel erg fijn.

Als je dit vergeet of als je op leeftijd bent en je krijgt het niet voor elkaar is dat natuurlijk geen probleem, we zijn bijna altijd met zijn 2en dus kunnen het ook zelf verplaatsen. Als spullen verplaatst zijn kan je ook weer verwachten dat we het netjes terug op zijn plek zetten.

Een veilige werkplek is voor ons uiteraard erg belangenrijk.

Waarom vragen wij dit?
Dit heeft een paar goede redenen.

  • Als wij je spullen aan de kant moeten zetten kan het ooit wel eens gebeuren dat er iets kapot gaat of beschadigd. Op deze manier voorkomen we schade aan je woning of tuinmeubelen.
  • Omdat we bijna altijd met een ladder lopen is het gevaarlijk om te struikelen of uit te glijden.
  • Het kost ons erg veel tijd om overal spullen te verplaatsen, dit beïnvloed ons werktempo en kan er voor zorgen dat we einde van de dag tijd te kort komen
3
Moet ik thuis zijn?

In overleg ben je niet verplicht om thuis te zijn.
Zolang wij op een veilige manier bij jou op het terrein kunnen komen kunnen wij ons werk doen. Je kan voor ons de poort open laten of we kunnen via plat dak van een schuur of aanbouw de tuin in klimmen.

Soms kan het wel eens voorkomen dat je van een van onze services gebruikt maakt waar je wel voor thuis moet zijn. Dat zullen wij natuurlijk ook vermelden voor dat we komen.

Waarom doen we dit in overleg?

Op deze manier voorkomen wij dat we niet ongewenst op je overkapping, aanbouw of schuur komen.

Het kan altijd zijn dat je dak oud, lek of al beschadigd is. Als dit het geval is komen wij liever niet op het dak om ergere schades of ongelukken te voorkomen.

4
Moet ik contant betalen?

Contant betalen of bank transactie.

Deze keuze ligt bij de klant.

Hoe werkt bank transactie bij jullie? 

Wij maken gebruik van Tikkie. Zodra we klaar zijn met onze werkdag zul je een berichtje ontvangen met een betaal link. Ben je hier niet bekend mee dan is dat natuurlijk geen probleem, wij zullen dan een factuur sturen waar alle gegevens op staan zodat u het kan overmaken.

Voor ons is het natuurlijk zeer aangenaam als er met zo min mogelijk contant betaalt word. Op deze manier voorkomen we dat we met zo min mogelijk geld op zak rond rijden.

5
Hebben jullie garantie?

Natuurlijk bieden wij garantie. Als wij vertrekken moet je tevreden zijn met het resultaat. Als dat niet zo is, laat het ons dan z.s.m. weten. Het kan altijd wel eens gebeuren dat er een fout gemaakt wordt, het blijft handwerk. Dit is gemakkelijk en snel opgelost bij ons. Neem het liefst telefonisch contact op dan komen wij z.s.m. terug om het gratis te herstellen. Meestal als de kans er is dat iets niet netjes opdroogt geven we van tevoren al aan waar je op moet letten.

Waarom Bieden wij garantie?

Op deze manier straalt niet alleen de woning maar ook de bewoners. En dat hebben we het liefst.